2011. július 17., vasárnap

Mese

..Egyszer volt, hol nem volt... van...
Mi nők -titkolva vagy titkolatlanul- még mindig hiszünk a mesékben. Hiszünk abban, hogy egyszer eljön értünk a
szőke herceg fehér lovon és csókolgatjuk a békát, hátha elvarázsolt herceg, és csókjainktól átváltozik daliás királyfivá. Van akinek eljön, van aki csak azt hiszi....de a végén általában kiderül, hogy nincsenek elvarázsolt hercegek....akárhányszor csókoljuk meg a békát, nem lesz belőle királyfi....csak béka marad. Én is csókolgattam a békát... béka maradt... Jöttek hercegek fehér lovon... volt amelyik lóhalálában elvágtatott mellettem...volt amelyik le sem szállt a lóról... volt amelyik leesett a lóról.....a legutolsó herceg pedig még keresztül is taposott rajtam a lóval... Részemről, ha legközelebb jön a herceg egy szépen kivitelezett köríves rúgással fenékbe billentem, és inkábbmegtartom a lovat… jobban járok! 
A békát meg csókolgassa akinek van hozzá gusztusa..'

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése